Zasady rekrutacji na zajęcia organizowane przez Młodzieżowy Dom Kultury im. Stanisława Wyspiańskiego w Bolesławcu, w roku szkolnym 2014/2015:
1. Uczestnikami zajęć w MDK mogą być dzieci i młodzież w wieku od 4 lat do 19 lat. Po uzyskaniu zgody dyrektora MDK uczestnikiem zajęć może być osoba dorosła.
2. Uczestnik może brać udział w więcej niż jednej formie zajęć stałych.
3. Rekrutacja prowadzona jest od 1 czerwca do 15 sierpnia 2014.
4. Warunkiem przystąpienia do procesu rekrutacji jest wypełnienie karty zgłoszeniowej, do każdej grupy osobno, przez rodzica/opiekuna prawnego lub kandydata pełnoletniego (zał. nr 1).
5. Rodzice/prawni opiekunowie lub pełnoletni kandydaci pobierają karty zgłoszeń uczestnika od instruktora, z sekretariatu lub ze strony internetowej placówki.
6. Wypełnioną kartę należy złożyć w sekretariacie MDK.
7. Karty zgłoszenia rozpatruje Komisja Rekrutacyjna powołana przez Dyrektora placówki, który zatwierdza karty.
8. W przypadku liczby kandydatów większej niż liczba wolnych miejsc w danej grupie, na pierwszym etapie postępowania rekrutacyjnego brane są pod uwagę następujące kryteria:
1) wielodzietność rodziny kandydata;
2) niepełnosprawność kandydata;
3) niepełnosprawność jednego z rodziców/prawnych opiekunów kandydata;
4) niepełnosprawność obojga rodziców/prawnych opiekunów kandydata;
5) niepełnosprawność rodzeństwa kandydata;
6) samotne wychowywanie kandydata w rodzinie;
7) objęcie kandydata pieczą zastępczą.
9. Kryteria, o których mowa w pkt. 9 mają jednakową wartość.
10. Kryteria określone w pkt. 9 mogą być potwierdzone oświadczeniami podpisanymi przez rodzica/opiekuna prawnego dołączonymi jako załączniki do karty zgłoszeniowej.
11. Kandydaci spoza powiatu bolesławieckiego mogą być przyjęci w wypadku wolnych miejsc w danej grupie zajęciowej po przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego z uwzględnieniem przepisów zawartych w pkt. 2 – 9.
12. W wypadku wolnych miejsc w grupie zajęciowej istnieje możliwość przyjęcia nowego uczestnika do stałej formy zajęć w ciągu roku szkolnego za zgodą nauczyciela z uwzględnieniem pkt. 1 -7.
13. Informacje o przyjęciu do danej grupy uczestnik bądź jego rodzice uzyskują w sekretariacie od 25 sierpnia 2014. Od 25 sierpnia prowadzona jest rekrutacja uzupełniająca.
14. W przypadku rezygnacji osoby która została uczestnikiem zajęć, w jej miejsce zostaje przyjęta kolejna osoba zgodnie z kolejnością złożenia kart zgłoszeń i po ocenie spełniania kryteriów o których mowa w pkt. 9.
Kartę zgłoszeń można pobrać TUTAJ